همه

دوره آموزشی اصول فروش

شاید بتوان به جرات گفت، همه انسانها به گونه ای فروشنده هستند، به عنوان مثال اگر یک سخنران هم باشید، باید بتوانید برروی دیگران تاثیر بگذارید و سخنانتان را به دیگران بفروشید.

خیلی از فروشنده ها عملکرد خوب و عالی دارند و بهتر از دیگران می فروشند، شاید بتوان گفت که اینان فروشندگی را از اصول آن شروع کرده اند و اصول فروشندگی را می دانند. در این دوره، جف بلوم فیلد در خصوص اصول فروش برای شما خواهد گفت و اصول آن را به شما می آموزد.

سرفصل دوره اصول فروش

  1. سرفصل چرا برخی فروشنده ای بهتر هستند؟
  2. سرفصل تنها ابزار موفقیت در فروش
  3. سرفصل طرز فکر شما چگونه است؟
  4. سرفصل فروشنده معمولی و فروشنده موفق
  5. سرفصل مشتری چگونه فکر می کند؟
  6. سرفصل ذهن خریداران را بشناسید
  7. سرفصل شناخت مشکلات مشتریان
  8. سرفصل سطوح ذهن خریدار
  9. سرفصل موانع تغییر
  10. سرفصل چه میزان از تلاش بازاریابی صرف یافتن مشتریان ایده آل می شود؟
  11. سرفصل چگونه مشتریانی پیدا کنیم که برای حل مشکلشان به کالای ما نیاز دارند؟
  12. سرفصل بازاریابی براساس مشکلات مشتری
  13. سرفصل مشوق های خرید
  14. سرفصل دید مشتری مهم است
  15. سرفصل چه چیزی شما را متمایز می کند؟
  16. سرفصل روش هایی برای اثباتی خوبی کالا
  17. سرفصل شناسایی علل مشکلات
  18. سرفصل کار تیمی در فروش
  19. سرفصل فرایند در کار فروش
  20. سرفصل نحوه ایجاد فرایند فروش
  21. سرفصل اجزای یک فروش موفق
  22. سرفصل ساخت یک فرایند فروش عالی

مطلب مرتبط:  دوره آموزشی اصول و قوانین نگارش چک (مطابق قوانین جدید)

فاکس لرن

فاکس لرن!مرجع یادگیری هر چه که بخواهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا